ישנם טיפולים בהם מומלץ להגיש בקשה מוקדמת לאישורנו.

לצפייה ברשימת הטיפולים לחצו כאן

במידה ומדובר באחד מהטיפולים שברשימה אנו ממליצים למלא טופס תביעה בטרם ביצוע הטיפול, ולבקש מהרופא המטפל שימלא את החלקים בטופס המיועדים עבורו ושיחתום על הטופס. במקרים מסויימים יהיה עליך לצרף צילומים ולצרפם לטופס התביעה.

במידה ומדובר בטיפול שאינו ברשימה ניתן לעבור לסעיף הבא

במידה ובחרת לבצע את הטיפול בטרם הגשת התביעה:

  1. עליך לצרף חשבוניות מקוריות
  2. עליך למלא טופס תביעה, לבקש מהרופא המטפל שימלא את החלקים המיועדים עבורו ושיחתום על הטופס.
  3. במקרים מסויימים יהיה עליך לצרף צילומים ולצרפם לטופס התביעה. המקרים מפורטים בעמוד האחורי של טופס התביעה.

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך. לבדיקת פרטי הסוכן שלך היכנס לאזור המידע האישי

בדואר אלקטרוני, לכתובת: services@harel-ins.co.il

במסרון, למספר 052-3239571

בפקס, למספר: 03-7348102

בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802

עם הגעת המסמכים לחברתנו, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שעדכנת בעת פתיחת הבקשה).

תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

באפשרותך לבדוק את מצב הבקשה שלך בכל עת במערכת סטטוס תביעה שבאזור האישי
כמו כן תוכל להתעדכן במצב הבקשה שלך בדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך

בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 03-7547222​

האם המסמכים ששלחתי הגיעו?

שלחת להראל מסמכים בפקס, בדואר או בדואר אלקטרוני ואתה מעוניין לבדוק האם הם התקבלו?
תוכל לבדוק זאת באמצעות מערכת סטטוס קבלת מסמכים.

 

 לפרטים נוספים 

מבוטח בביטוח קבוצתי של הראל?

באפשרותך להיכנס לאזור הייעודי של הארגון שלך באתר, לעיין בפרטי הפוליסה, לקבל מידע על אופן הצטרפות, להגיש תביעה, לערוך שינויים ועוד.

חפש את שם הארגון שלך כאן, הכנס את פרטי ההזדהות שקיבלת מהארגון שלך ותוכל לקבל מידע אודות פוליסת הביטוח הקבוצתי של הארגון.

לביטוחים קבוצתיים