כעמית קרנות השוטרים, אתה ובני משפחתך זכאים להצטרף לפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית ​של הראל. פוליסת הביטוח הקבוצתית נבנתה במיוחד עבורך ועבור בני משפחתך והינה מהמתקדמות בשוק ביטוחי הבריאות בישראל. ביטוח זה מבטיח שקט נפשי במקרה הצורך, ומעניק לך ולבני משפחתך רשת ביטחון כלכלית בשמירה על בריאותכם.

פוליסת הביטוח משקפת את מדיניות קרנות השוטרים לדאוג לרווחת השוטרים, תוך שימת דגש על נושא הבריאות.

קרנות השוטרים - לוגו

​יש טיסה לחו"ל באופק?

ביטוח נסיעות עושים בהראל, חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בישראל, המציעה הטבות מיוחדות לעמיתי קרנות

לפרטים היכנס לאתר קרנות 

 

 

 

 

לעמיתי קרנות השוטרים מגיע יותר

​אנחנו כאן בשבילך!

בכל מצב רפואי שבגינו הנך מעוניין לממש את זכויותיך בפוליסה ולתבוע את חברת הביטוח תוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות של הראל בטלפון:
1-800-350-101

או לקרנות השוטרים, בין השעות 8:00-14:30 בטלפון:
03-6305050 שלוחה 5

למידע נוסף על תביעות 

מוקד חברת ביקורופא 

1-800-260-660

לשירות רופא מלווה אישי

5226*

 

תשובות לשאלות נפוצות לעמיתי קרנות השוטרים

  • מהו שיתוף הפעולה בין הראל לאפליקציית bit?
  • ​כחלק מהשאיפה לייעל את השירות ללקוחותינו ולספק לך את השירות באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים, השקנו בחברת הראל שיתוף פעולה ראשוני עם אפליקציית bit של בנק הפועלים.


    הודות לשיתוף פעולה זה, באפשרותך לקבל תשלומים שונים, כגון תשלומי תביעות, החזרי פרמיה ועוד, בקלות באמצעות אפליקציית bit. כיום השירות ניתן בתחום ביטוחי הבריאות.  בחודשים הקרובים צפוי להתרחב השירות גם לתחומי הביטוח האחרים.

    איך זה עובד?

    1.אם התביעה שהגשת אושרה, או שמצאנו כי מגיעים לך החזרי פרמיה, אפליקציית bit תשלח לך מסרון (SMS) המודיע שממתין לך באפליקציה סכום כסף מחברת הראל.


    2.אם הורדת בעבר את האפליקציה, עליך להיכנס לקישור המצורף למסרון ולאשר את קבלת הכסף.


    3.אם טרם הורדת את האפליקציה, כניסה לקישור המצורף תעביר אותך לחנות האפליקציות (הורדת האפליקציה אינה כרוכה בתשלום). לאחר ההורדה ניתן יהיה לאשר את קבלת הכסף.

     

    לתשומת לבך,

    ניתן להיכנס לקישור ולאשר את קבלת התשלום עד ארבעה ימים ממועד שליחת המסרון. ללא כניסה לקישור שבמסרון ואישור קבלת התשלום באפליקציה, לא ניתן יהיה להעביר לך את הכסף באמצעות bit והכסף יועבר אליך באמצעי תשלום אחר.


    סכומי התשלומים שניתן להעביר באמצעות האפליקציה מוגבלים ל- 10,000 ₪. במקרה שהתשלום המגיע לך עולה על סכום זה, הוא יועבר לך במלואו באמצעי תשלום אחר.

  • מהם הפרטים שחשוב לדעת על הדיווח השנתי שלך?
  • ​במהלך החודשים מרץ ואפריל נשלחים דיווחים שנתיים. ריכזנו שאלות ותשובות לנוחיותך.
    כדי לצפות בדיווחים השנתיים שלך ניתן להיכנס לאזור המידע האישי שלך באתר.

  • כיצד אני מקבל סיסמה למידע האישי שלי?
  • ​כניסה לאזור המידע האישי באתר הראל אפשרית באמצעות מספר תעודת זהות ומספר טלפון ללא סיסמה קבועה. בעת תהליך ההזדהות תישלח לטלפון הנייד שלך סיסמה חד-פעמית באמצעותה תסיים את תהליך ההזדהות ותוכל לצפות במידע האישי שלך. בעת כניסה ראשונה למידע האישי, מומלץ כי תעודת הזהות שלך תהיה בקרבתך היות ויתכן ותידרש להזין גם את תאריך ההנפקה שלה.

    לכניסה לאזור המידע האישי שלך>

מוקד שירות לקוחות הראל


ימים א' - ה', בין השעות 8:00-16:00

2735*