>

מידע חיוני לפני הזמנת שירות

 

​​מבוטחים בפוליסת ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג' לרכב יכולים לרכוש בתוספת תשלום, כתב שירות לקבלת שירותי דרך וגרירה לרכב. במסגרת כתב שירות זה יוכלו לקבל מגוון שירותים על-ידי ספק חיצוני שעובד בשיתוף עם הראל, כחלק מתנאי כתב השירות. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על כל מה שצריך לדעת על שירותי הדרך והגרירה.​


  • מיהם ספקי השירות למבוטחי הראל?

    הראל עובדת עם מספר חברות המספקות שירותי דרך וגרירה. כל מבוטח יכול לבחור את ספק השירות המועדף עליו עם רכישת הביטוח. כל ספקי השירות מעניקים שירותי דרך וגרירה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט ביום כיפור)
    בכל מקרה, לפני הזמנת השירות, חשוב לבדוק בפוליסה שלכם מיהו הספק שלכם, כיוון שספקי השירות משתנים מעת לעת.

    איזה שירותי דרך ניתן לקבל במסגרת כתב השירות?

    • ​שירותי גרירה לרכב במקרים בהם לא ניתן להפעילו כתוצאה מתאונת דרכים, תקלה מכנית או גניבה, או במקרים בהם לא ניתן לבצע תיקון דרך במקום או לתת עזרה ראשונה.
    • שירותי חילוץ קלים – ממקומות הסמוכים לדרך, בעקבות תאונת דרכים ובמצבים שבהם ניתן לבצע את החילוץ באמצעות גורר תקני, ללא סיוע בגוררים אחרים או כלי עזר. במקרים אחרים, כמו למשל שקיעת הרכב, שירותי החילוץ יינתנו תמורת תשלום מוזל.
    • התנעת הרכב ותיקוני דרך קלים – תיקונים זמניים שנועדו לאפשר לנהג להגיע למוסך מורשה לתיקון קבוע של התקלה.
    דגשים נוספים:
    • ​אין הגבלה למספר השירותים שניתן לקבל במשך תקופת הביטוח.
    • קבלת השירות תתבצע עד 5 שעות ממועד קבלת הקריאה ומלוא פרטי המבוטח במוקד השירות.
    • שירותי הדרך והגרירה יינתנו במסגרת גבולותיה הטריטוריאליים של מדינת ישראל בלבד ובתוך תחומי יהודה ושומרון. לא יינתנו שירותים בשטחי האוטונומיה וחבל עזה, בכפוף לתנאי כתב השירות.
    • במקרים שבהם שירותי הדרך ידרשו התקנת חלפים, אלו יהיו כרוכים בתשלום נפרד על-ידי המבוטח.

    שירותי דרך מורחבים

    אם ברשותכם כתב שירות לשירותי דרך מורחבים, אתם זכאים גם לשירותים הבאים:
    • ​החלפת גלגל
    • פריצה לרכב
    • אספקת דלק
    • שירות מורחב במקרה של תאונת דרכים – הגעת נציג למקום התאונה, הסעתכם ליעד המבוקש, אחסנת הרכב, שמירתו וגרירתו

    חריגים לקבלת שירותי הדרך והגרירה

    שירותי דרך וגרירה אינם ניתנים בכל מצב או מקרה. חשוב לעיין היטב בפרטי כתב השירות המלאים, שם תוכלו למצוא פירוט של המצבים החריגים שבהם לא יינתנו שירותי דרך וגרירה. 

    למידע נוסף על שירותי הדרך והגרירה למבוטחי הראל – עיינו בפוליסת ביטוח הרכב שלכם או צרו עמנו קשר.



כלים נוספים