>

כיסוי לנהג נוסף, לרבות נהג צעיר, שאינו משתמש ברכב באופן קבוע - באמצעות צ'אט

​​​חשוב לדעת,
באפשרותך לרכוש את הביטוח באמצעות מייל רק כאשר נכשלה פעולת הרכישה מסיבה של תקלה טכנית בצ'אט וקיבלת הודעה בנוסח זה:
"משהו השתבש... כדאי לנסות שוב מאוחר יותר או לקבל הסבר בקישור הבא על אופן רכישה במקרה של תקלה טכנית".

במקרים בהם קיימת תקלה טכנית במערכת, וכדי שלא תישאר ללא כיסוי ביטוחי, ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

  • לפנות ישירות לסוכן הביטוח שלך, כדי שיאשר כיסוי ביטוחי בהתאם לצרכיך ובהתאם לתנאים הביטוח המתחייבים.
  • לפנות במייל לכתובת smsdriver@harel-ins.co.il בציון הפרטים הבאים:
    בנושא המייל חובה לרשום את מספר הרישוי של הרכב;
    בגוף המייל יש לציין את הפרטים הבאים:
  1. מספר הטלפון הנייד של בעל הפוליסה;
  2. מספר הטלפון הנייד ממנו נשלח המסרון שנכשל (על מנת שנוכל לבדוק את המקרה);
  3. מספר ת"ז של בעל הפוליסה;
  4. תאריך ושעה לתחילת הכיסוי המבוקש (לדוגמה: 10/1/2018 שעה 20:00).


המייל מהווה את הסכמתך לחיוב כרטיס האשראי שלך (בעלות הכיסוי) והצהרה שכל הפרטים שמילאת נכונים.
בהתאם לתנאים, תקופת הכיסוי היא ל- 96 שעות מתחילת הכיסוי.


ברכישה הבאה ניתן להפעיל את השירות באמצעות ההנחיות הרשומות במדריך הוספת נהג לפוליסת ביטוח הרכב למשך ארבעה ימים.

כלים נוספים