>

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​לתשומת ליבכם, לצורך משיכת כספים בהתאם להנחיות בעמוד זה יש לוודא שיש ברשותכם מדפסת, סורק/מצלמה או אפשרות שליחה בדואר ישראל.

על מנת להימנע מעיכובים מיותרים אנו ממליצים להגיש את הבקשה באמצעות בקשה מקוונת
לכניסה להגשת בקשה מקוונת לחצו כאן






היום מגישים תביעת סיעוד בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

​לפני הגשת הבקשה, יש לקרוא ביסודיות את ההנחיות הכתובות בתחילת טופס התביעה.
את הטופס הרלוונטי עבורכם תוכלו למצוא בתחתית עמוד זה.

להגשת הבקשה בקלות ובנוחות לחצו כאן

לחלופין, באפשרותך להדפיס את הטופס הרלוונטי עבורך שנמצא בתחתית עמוד זה, למלא ולהעבירו אלינו באחת מן הדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvsiud@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348597

במסרון, למספר: 052-3240345

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את​​ תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו.​​​

באפשרותך לוודא את הגעת הטפסים והמסמכים ששלחת בדואר אלקטרוני, בפקס או במסרון באמצעות המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן 24 שעות לאחר שליחת הטופס.

בדואר, לכתובת: הראל חברה לביטוח, מחלקת תביעות סיעוד, אבא הלל 3, ת"ד 10952, רמת גן, מיקוד 5252202

שימו לב - לפני הגשת הבקשה, יש לקרוא ביסודיות את ההנחיות הכתובות בתחילת טופס התביעה

לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי, בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה. במידת הצורך, תידרש להעביר אלינו מסמכים רפואיים נוספים או אחרים. במקרה זה, תישלח אליך הודעה בכתב.

במרבית המקרים תתבקש להיבדק על-ידי רופא או אחות או מומחה בתחום, מטעם הראל. הבדיקה תתואם מראש עמך או עם איש הקשר שציינת בטופס התביעה, בהתאם לזמינותך. בעת הבדיקה, הנך זכאי לנוכחות נציג מטעמך.  

אם זכאותך לתשלום תאושר, נעביר את גמלת הסיעוד לחשבון הבנק שאת פרטיו ציינת בטופס התביעה.
אם תביעתך תאושר לתקופה קצובה, ולאחריה תרצה לקבל אישור זכאות לתקופה נוספת -  אנו נבצע בדיקה מחודשת של מצבך הרפואי והתפקודי ונבחן את זכאותך בהתאם לכללים לבדיקה מחודשת של זכאות.

אם אינך זכאי לגמלת סיעוד, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בדרכים הבאות:

​באזור המידע האישי שלך באתר

באמצעות סוכן הביטוח שלך