>

​​פוליסת ביטוח סיעודי בהראל מעניקה לך תגמול כספי במקרה שהגעת למצב סיעודי, בכפוף לתנאי הפוליסה. במסגרת תהליך הגשת הבקשה, תתבקש לצרף את המסמכים הרלוונטיים לתביעה.


היום מגישים תביעת סיעוד בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

טרם הגשת התביעה, ודא שבידיך פוליסה המעניקה כיסוי סיעודי.
לשם כך תוכל להיעזר בסוכן הביטוח שלך, באזור המידע האישי שבאתר הראל או במוקד שירות הלקוחות בטלפון 2735*.

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​

כמו כן, באפשרותך לאתר את כל פוליסות הביטוח שברשותך בכל חברות הביטוח באתר הר הביטוח - אתר האינטרנט המרכזי לאיתור מוצרי ביטוח, של רשות ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר.

​להגשת הבקשה בדרך הקלה והנוחה לחצו כאן ללא צורך בהדפסה ומילוי ידני של טפסים

להגשת הבקשה באמצעות הדפסה של טפסים, מילוי ידני ושליחה במייל או בפקס לחצו כאן

לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי, בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה. במידת הצורך, תידרש להעביר אלינו מסמכים רפואיים נוספים או אחרים. במקרה זה, תישלח אליך הודעה בכתב.

במרבית המקרים תתבקש להיבדק על-ידי רופא או אחות או מומחה בתחום, מטעם הראל. הבדיקה תתואם מראש עמך או עם איש הקשר שציינת בטופס התביעה, בהתאם לזמינותך. בעת הבדיקה, הנך זכאי לנוכחות נציג מטעמך.

אם תביעתך תאושר לתקופה קצובה, ולאחריה תרצה לקבל אישור זכאות לתקופה נוספת -  אנו נבצע בדיקה מחודשת של מצבך הרפואי והתפקודי ונבחן את זכאותך בהתאם לכללים לבדיקה מחודשת של זכאות.

אם אינך זכאי לגמלת סיעוד, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בדרכים הבאות:

​באזור המידע האישי שלך באתר
באמצעות סוכן הביטוח שלך

אם תביעתך נדחתה ב12 חודשים האחרונים ויש לך מידע חדש על אותה תביעה, באפשרותך למלא טופס החמרה של תביעה קודמת
להורדת טופס החמרה לחץ כאן

במידה ועברו 12 חודשים יש צורך לפתוח תביעה חדשה.
לפתיחת תביעת חדשה לחץ כאן

למידע נוסף, תוכל לעיין במסמכים הבאים: