>

​פוליסת ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל מכל סיבה מאפשרת לך לקבל החזר כספי במקרה של נסיעה שבוטלה ביוזמתך או ביוזמת הנוסע שביטחת (כמו בן / בת זוג, למשל). ניתן לקבל החזר כספי בגין תשלומים שבוצעו מראש ושאינם מוחזרים לך על-ידי הספקים, כגון: כרטיס טיסה מישראל, עלות ביטול השכרת רכב או מלון בחו"ל ועוד. ההחזר כפוף לביטול כרטיס הטיסה מישראל לחו"ל.

לתשומת לבך, הפוליסה לא מעניקה החזר הוצאות רפואיות.


פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לקבלת החזר כספי בגין הוצאות ביטול נסיעה.​


​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך לפיצוי כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.
לפני הגשת הבקשה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • העתק פוליסה
  • העתק מהודעת הביטול ששלחת לספק שירותי התיור, כולל אסמכתא על מועד שליחת הודעה זו
  • אישור ספק שירותי התיור על ביטול כרטיס טיסה ראשון ו/או חבילת התיור, הכולל פירוט הסכומים בהם חויבת עקב ביטול הנסיעה
  • קבלות על זיכויים שקיבלת מספקי שירותי התיור עקב ביטול הנסיעה
  • קבלות על הזמנת כרטיס טיסה / חבילת נופש מספק תיירות / חברת תעופה
  • במקרה שמדובר בביטול נסיעה כתוצאה מאירוע רפואי ביממה האחרונה לפני מועד הנסיעה המתוכנן יש לצרף דוח רפואי

בהמשך התהליך יתכן שנבקש ממך להציג מסמכים נוספים.

​עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, שיילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il
בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל
במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו.

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, תזוכה בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה. אם בקשתך לא תאושר, תישלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ותתבקש להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו תישלח אליך הודעה ובקשה בכתב.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך