>

​ביטול מהיר של הפוליסה באמצעות האפליקציה או האזור האישי באתר

באפשרותך להיכנס לאזור האישי שלך באתר או לאפליקציית הראל חו"ל, ובקלות לבטל את הביטוח. אנחנו נחזיר לך את מלוא דמי הביטוח לאמצעי התשלום שבאמצעותו רכשת את הביטוח.

יש לפעול בהתאם להנחיות שבמדריך זה לביטול פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלך.​

שינוי במועדי הנסיעה? אל דאגה. אפשר לשנות את מועדי ביטוח הנסיעות לחו"ל בלחיצת כפתור.
לשינוי מועדי הנסיעה

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שברשותך מעניקה לך ולבני משפחתך מגוון רחב של כיסויים בתחום שירותי הבריאות בעת שהותך בחו"ל. מידע מלא על פוליסת הביטוח והכיסויים שברשותך ניתן למצוא באזור המידע האישי​ שלך באתר הראל.

חשוב לדעת לפני שמבטלים:

בקשה לביטול הפוליסה כולה תביא לביטול כל הכיסויים הביטוחיים שלך בפוליסה. במקרה שבוטל כיסוי, לא יכוסה מקרה ביטוח שקרה לאחר הביטול ולא תהיה זכאות לקבלת שיפוי או פיצוי כלשהו מכוח אותו כיסוי.

כמו כן, בעת בקשת ביטוח בעתיד, הדבר עשוי להיות כרוך בתהליך מחודש של חיתום רפואי או אחר, בקבלת הסכמתה המחודשת של הראל לקבלתך לביטוח ובתנאים ובתעריפים שיהיו נהוגים בחברה ביום בקשתך. כמו כן, ככל שתאושר בקשתך להצטרף מחדש לביטוח, הפוליסה שתופק לך תהיה פוליסה חדשה לכל דבר ועניין.

אנו ממליצים לך להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך ולקבל הסבר נוסף בנוגע למשמעות הביטול, טרם ביצועו.​​

ביטול לפני מועד היציאה לחו"ל

אם החלטת שברצונך לבטל את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלך לפני יציאתך לחו"ל, ניתן לבצע זאת באחת הדרכים הבאות:

באמצעות אפליקציית הראל חו"ל

באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל: יש להיכנס לדף פוליסת הביטוח שלך וללחוץ על הקישור לביטול / עדכון הפוליסה.

או באמצעות מילוי טופס בקשה לביטול פוליסה ושליחתו אלינו באחת הדרכים הבאות:

בעזרת סוכן הביטוח שלך

בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax7922@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348082

בקשת הביטול צריכה להיות חתומה על-ידי כל אחד מהמבוטחים בפוליסה שהם מעל גיל 18.

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-70-28-70. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. טופס שיישלח לאחר השעה 15:00 יעודכן במערכת ביום העסקים שלמחרת.

פנייה למוקד שירות הלקוחות, בטלפון: 2735*

ביטול לאחר מועד היציאה לחו"ל

במקרה שמועד תחילת הביטוח שלך כבר החל לפני מספר ימים, ועקב ביטול טיסתך אין לך צורך בביטוח, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו לביטול ולהחזרת סכום דמי הביטוח, בימים א' - ה', 08:00-16:00:
בטלפון: +972-3-7547030 ​

בווטסאפ: ​052-754458​9​​​​

  • אם ביטלת את הביטוח באזור המידע האישי שלך באתר, בסיום הפעולה נשלח לך אישור על ביטול הפוליסה.  
  • אם העברת טופס, בקשתך תועבר לטיפול בהתאם להוראות הדין והפוליסה. אם יתגלו נתונים חסרים או שגויים בבקשה, הנדרשים לצורך ביצוע הביטול, נשלח לך הודעה על כך.
  • בסיום הטיפול בבקשתך, נשלח אליך הודעה בכתב על ביצוע הביטול.
  • אנו נעביר לך את ההחזר הכספי באמצעות אמצעי התשלום בו שולמו דמי הביטוח עבור הפוליסה או בדרך אחרת, בהתאם לפרטים המצויים ברשותנו.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך, בכל עת, באמצעות:

  • אזור המידע האישי שלך באתר הראל

  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

  • בדואר אלקטרוני: fax7922@harel-ins.co.il

  • פנייה למוקד שירות הלקוחות, בטלפון: 03-7547080