>

כמבוטח בפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית לעובדי הבנק הבינלאומי, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל פיצוי כספי או החזר כספי בגין מצבים רפואיים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת בריאות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​בהיוודע לך על צורך רפואי כלשהו המכוסה על-פי הביטוח הרפואי, עליך לפנות למוקד שירות הלקוחות של הראל חברה לביטוח, בטלפון:
    1-800-44-5000

    צוות המוקד ינחה אותך כיצד לפעול בתהליך התביעה.

  • לשימוש בכתב השירות מרכז פרטי לאבחון רפואי מהיר עליך לפנות למוקד השירות, בטלפון:
    159-50-30-60
  • ​טרם ביצוע הניתוח יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הראל. במידת הצורך תקבל סיוע ביצירת קשר עם הרופא המנתח.
  • לאחר בחירת הרופא המנתח יהיה עליך לשלוח לחברת הביטוח את שמו של הרופא ומכתב ממנו הכולל את הסכמתו לביצוע הניתוח וכן את כל פרטי תולדות המחלה וסוג הניתוח הנדרש.
  • אם תבחר ברופא הקשור בהסכם עם חברת הראל, לאחר בדיקת הזכאות הראל תשלם ישירות למנתח את שכרו, וכן ישירות לבית החולים את התשלום עבור שירותיו. לרשותך עומד כלי לאיתור מנתחים הנמצאים בהסכם עם הראל. כמו כן, את רשימת המנתחים ניתן לקבל באמצעות מוקד שירות הלקוחות של הראל.
  • אם תבחר ברופא שאינו קשור בהסכם עם הראל, לאחר בדיקת הזכאות, הראל תשלם ישירותלבית החולים עבור שירותיו. את שכר המנתח תתבקש אתה לשלם לו, והראל תחזיר לך לאחר קבלת הקבלה המקורית. ההחזר שתקבל יהיה על-פי הסכום שחברת הראל משלמת למנתח מקביל המופיע ברשימת המנתחים שנמצאים עמה בהסכם.
  • במקרה של ניתוח דחוף, הנך מתבקשת להודיע לבית החולים ולמנתח כי הנך מבוטח בביטוח בריאות של הראל. בהזדמנות הראשונה עליך או על בן משפחה להודיע להראל על הניתוח שעברת ולהעביר את כל המידע הרפואי, בצירוף הקבלות המקוריות על התשלומים ששילמת.
  • ​עם היוודע הצורך בהשתלה, או בטיפול מיוחד בחו"ל, או בתרופה שמחוץ לסל הבריאות או במצב סיעודי, עליך או על בן משפחה ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הראל חברה לביטוח.
  • אנשי מחלקת התביעות ידריכו אותך בתהליך הגשת התביעה.