הינך משתמש בדפדפן שמוגדר לחסום Javascript. ללא Javascript לא תוכל להשתמש ולנווט באתר בצורה תקינה. אנא בטל את החסימה בהגדרות הדפדפן.
כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף או ביטוח צד ג' של הראל, עומדת לרשותך האפשרות להגיש תביעה ישירה כנגד בעל הרכב הפוגע, במקרה שרכבך נפגע בתאונה שנגרמה שלא באשמתך. תביעה זו נשלחת ישירות לחברת הביטוח של הרכב הפוגע, ללא הפעלת הפוליסה שלך בהראל.
פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה להגשת תביעה ישירה לבעל הרכב הפוגע.
לבעלי ביטוח מקיף
לבעלי ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'
הפעלת הפוליסה שלך ופתיחת תביעה בהראל
תביעה ישירה הנשלחת אל בעלי הרכב הפוגע, ללא הפעלת הפוליסה
יש לשלם השתתפות עצמית, לפי תנאי הפוליסה. בהמשך, ניתן לתבוע אותה מבעל הרכב הפוגע
אין תשלום השתתפות עצמית
התביעה נרשמת בפוליסה ויכולה להשפיע על גובה הפרמיה שתשלם בעת חידוש הביטוח. בהמשך, ניתן לתבוע את גובה העלאת הפרמיה מבעל הרכב הפוגע
לא תירשם לך תביעה בפוליסה ולא תהיה לכך השפעה על גובה הפרמיה בעת חידוש הביטוח
עבור תיקון במוסך הסדר – תשלם למוסך את ההשתתפות העצמית בסיום התיקון
עבור תיקון במוסך שלא בהסדר – תשלם את כל עלות התיקון למוסך. אם תביעתך תאושר, תקבל מהראל פיצוי כספי, בקיזוז ההשתתפות העצמית
תשלם את כל עלות התיקון למוסך ואת מלוא שכר הטרחה לשמאי. מומלץ לתת תשלום דחוי לשלושה חודשים.
אם תביעתך תאושר, תקבל מחברת הביטוח של הרכב הפוגע פיצוי כספי.
לאחר שתיקנת את הרכב, עליך להעביר את המסמכים הבאים:
בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8030@harel-ins.co.il. יש לציין בנושא "בקשה לדוח פרטי"בדואר ישראל, לכבוד: הראל חברה לביטוח – אגף תביעות רכב, מחלקת שיבובים לידי מריאנו גולדפרב – דוח פרטי לכתובת: המרץ 11, פתח תקווה 4959356
הפרטים בבדיקה, אנא המתן...