כמבוטח באחת מפוליסות הביטוח המקיף לרכב של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי בגין תאונת דרכים במקרה שבו רכבך נפגע באירוע מקרי ובלתי צפוי מגורם חיצוני (לדוגמא: רכב אחר, חפץ, בעל-חיים) או באופן עצמי.
במסגרת תהליך התביעה, תתבקש למלא טופס הודעה על תאונה ולצרף מסמכים נוספים וקבלות.

לנוחיותך, העמדנו לרשותך סרטון הסבר אודות אפשרויות תביעה בביטוח מקיף למבוטח שאינו אשם בתאונה.

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך ולקבל הכוונה מסוכן הביטוח באמצעותו רכשת את הפוליסה. לאחר בדיקת זכאותך לכיסוי בגין התאונה, העבר הודעה על האירוע לסוכן הביטוח שלך ו/או למוקד תביעות ביטוח רכב בטלפון: 03-9294000.
בשיחה זו תקבל הנחיה לבחירת שמאי להערכת הנזק ומוסך לתיקון הרכב.
שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 7:30-19:00 , ימי ו' וערבי חג 7:30-12:00.

​ככלל, אנו ממליצים לך להיעזר בסוכן הביטוח שלך שילווה אותך בתהליך הבקשה לפיצוי כספי ויסייע לך למצות את זכויותיך. כחלק מהגשת הבקשה, וודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  1. טופס הודעה על תאונת רכב מלא וחתום
  2. טופס העברה בנקאית וצילום שיק
  3. טופס הסכמה למסירת מידע לבעל הרכב
  4. טופס הסכמה למסירת מידע- פרטי הנהג
  5. צילום רישיון רכב
  6. צילום רישיון נהיגה
  7. חשבוניות תיקון מקוריות
  8. כל מסמך נוסף הקשור באירוע (כמו שרטוט ותמונות ממקום האירוע).


מסמכים שאינם נדרשים כמקור ניתן לשלוח במייל fax8110@harel-ins.co.il או בפקס שמספרו 03-7348110.

באפשרותך להגיש את בקשתך באחת מהדרכים הבאות:

האתר On-line - הגשת תביעת ביטוח רכב.
         לצפייה בסרטון הסבר אודות הגשת תביעה באינטרנט
סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.
מוקד תביעות רכב: להגשת הבקשה עליך למלא טופס הודעה.

צרף את המסמכים הנחוצים לטופס הבקשה ושלח אלינו באחת מהדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8110@harel-ins.co.il
בפקס, למספר: 03-7348110. לאחר קבלת הפקס בחברתנו, יישלח אליך פקס חוזר המאשר כי המסמכים הגיעו למשרדינו.
בדואר, לכתובת: הראל ביטוח ופיננסים, רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי מחלקת תביעות רכב.
במסרון, למספר: 052-3256470 – לשליחת מסמכים ותמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד.

​השמאי יעביר אלינו דו"ח להערכת הנזק לרכבך.

לאחר שנקבל את הדו"ח, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

לרשותך שתי אפשרויות לתיקון הרכב:

תיקון הרכב במוסך הסדר – התיקון יבוצע במוסך מתוך רשימת מוסכי ההסדר. מוסך ההסדר יבצע את התיקון הנדרש לרכב.

תיקון הרכב במוסך שאינו בהסדר – באפשרותך לפנות למוסך שאינו בהסדר עם הראל בליווי שמאי מטעמך.
הפיצוי בכפוף לדו"ח שמאי סופי ולתנאי הפוליסה.

במקרה בו השמאי יכריז על הרכב כ"אובדן מוחלט" ("טוטאל-לוס") או "אובדן להלכה" תקבל פיצוי כספי בכפוף לתנאי הפוליסה.
לנוחיותך, העמדנו לרשותך סרטון הסבר אודות תביעה בביטוח מקיף לרכב שאינו לתיקון.

אם אינך זכאי לפיצוי, נשלח לך מכתב המפרט את הסיבה לכך.

בנוסף, באפשרותך לפנות לאחד מספקי השירות המופיעים בפוליסה שלך לקבלת שירותים כגון רכב חלופי ושירות תיקון שמשות.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - סטטוס תביעת רכב
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו