אם רכבך נפגע מרכב המבוטח בהראל וטרם תוקן, באפשרותך להצטרף למסלול הסדר לצד ג', המציע טיפול מהיר ויעיל באחד ממוסכי ההסדר של הראל, ומעניק לך שקט נפשי וחיסכון בזמן ובכסף.

אם כבר תיקנת את רכבך, או שאינך מעוניין בהצטרפות למסלול ההסדר לצד ג', באפשרותך להגיש תביעה לצורך קבלת פיצוי עבור הנזק שנגרם לך.

פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה במקרה שנפגעת מרכב המבוטח בהראל.

לנוחיותך, העמדנו לרשותך סרטון הסבר על אופן ההצטרפות למסלול ההסדר לצד ג' או להגשת התביעה.

באפשרותך לבדוק האם הרכב שפגע בך מבוטח בהראל בקלות ובנוחות באמצעות המערכת לבדיקת כיסוי בביטוח רכב.

אם מצאת כי הרכב הפוגע אכן מבוטח בהראל, עומדות בפניך שתי אפשרויות:

  1. תיקון רכבך באמצעות הצטרפות למסלול הסדר לצד ג' – מסלול הטבות פשוט ונוח, המעניק לך שקט נפשי וחוסך לך זמן וכסף.
  2. הגשת בקשה לקבלת פיצוי מהראל בגין הנזק שנגרם לך – אם כבר תיקנת את רכבך, או שאינך מעוניין בהצטרפות למסלול ההסדר.

המסלול מיועד לבעלי רכבים שנפגעו מרכב המבוטח בהראל וטרם סיימו לתקן את רכבם.

הצטרפות למסלול מעניקה לך יתרונות רבים:

  • באפשרותך לבחור את המוסך בו יטופל רכבך מרשימת המוסכים שבהסדר ולקבל שירות מקצועי, מהיר ואמין
  • ללא תשלום מצדך למוסך ולשמאי הרכב
  • ללא רישום בהיסטוריית התביעות שלך ושמירה על גובה הפרמיה שלך
  • אחריות של הראל על התיקון שבוצע במוסך למשך שנה
  • רכב חלופי לכל ימי התיקון, במוסכים נבחרים

להצטרפות למסלול פנה אלינו בטלפון:
03-9208119

שים לב, ההצטרפות למסלול מותנית בקבלת אישור מוקדם מחברת הראל ואינה מאושרת אוטומטית.

אם כבר תיקנת את רכבך, או שאינך מעוניין בהצטרפות למסלול ההסדר לצד ג', באפשרותך להגיש בקשה לצורך קבלת פיצוי עבור הנזק שנגרם לך.

על-מנת לייעל ולזרז את הטיפול במקרה, ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • מכתב דרישה - הכולל את סכום הדרישה שלך עבור הפיצוי, את פרטי הרישוי של רכבך ושל הרכב הפוגע (המבוטח) ומספר התביעה במידה ויש ברשותך
  • חוות-דעת שמאי
  • חשבוניות תיקון
  • קבלות. אם הנך זכאי להחזר מע"מ עליך להמציא אישור משלטונות המע"מ או רואה החשבון שלך בנוגע לגובה הקיזוז
  • אישור אי-הגשת תביעה מחברת הביטוח שלך או לחילופין תצהיר מאומת על-ידי עורך דין בדבר היעדר ביטוח
  • תמונות נזק
  • טופס הודעה מחברת הביטוח שלך או טופס ההודעה המצורף במידה ואין ברשותך ביטוח צד ג'
  • צילום רישיון רכב
  • תדפיס תביעות קודמות או היעדר תביעות ב- 3 השנים האחרונות
  • אישור משטרה (במידה ויש)
  • טופס העברה בנקאית בצירוף צילום המחאה
  • טופס הסכמה למסירת מידע - בעל הרכב

את בקשתך תוכל להגיש באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך.

בדואר, לכתובת: רח' המרץ 11, פתח-תקוה, לידי הראל ביטוח ופיננסים, מחלקת תביעות רכב

בפקס, למספר: 03-7348109

בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax8109@harel-ins.co.il
במסרון, למספר: 052-3240359 – לשליחת תמונות בקלות ובמהירות, עבור תביעה קיימת בלבד

​לאחר בחינת כלל הנסיבות, אנו נבחן את זכאותך לפיצוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה. אם זכאותך תאושר, הפיצוי יועבר אליך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.
אם אינך זכאי לפיצוי על פי תנאי הפוליסה, תישלח אליך הודעה המפרטת את הסיבות לכך.

לידיעתך, בדיקת הזכאות תתבצע בכפוף לסעיף 68 לחוק חוזה ביטוח.

​ באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • אתר האינטרנט של הראל - מערכת סטטוס תביעה צד ג'
  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד תביעות ביטוח רכב של הראל, בטלפון 03-9294000.
    שעות פעילות המוקד - ימים א', ב', ד, ה', בין השעות 9:00-16:00, יום ג', בין השעות 9:00-14:00