>

כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח החיים ו/או אובדן כושר העבודה של הראל, המשלבות כיסוי למקרה של נכות מוחלטת ותמידית, באפשרותך לדאוג ליקיריך באמצעות פיצוי כספי חודשי, במקרים שאינך יכול להמשיך לעבוד ולהתפרנס ממקצועך כרגיל או לשוב למעגל העבודה עקב נכות. במסגרת תהליך הבקשה לפיצוי, כמוגדר בפוליסה שברשותך ובהתאם לתנאים הקבועים בה, תתבקש למלא טופס בקשה ולהציג מסמכים נוספים.

מעלים הילוך ומקבלים עד 40% הנחה בביטוח הרכב
לקבלת הצעה

במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס בקשה לפיצוי כספי ולצרף את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.
לפני הגשת הבקשה, ודא שמצויים ברשותך המסמכים האלה:

  • דוח רפואי מרופא מומחה המעיד על האבחון הרלוונטי או את השתלשלות המחלה והמפרט את מצבך וסיבת האובדן התמידי והמוחלט של כושר העבודה.
  • כל מסמך רפואי רלוונטי אחר, כגון סיכום אשפוז מבית החולים ותוצאות בדיקות עזר.
  • צילום שיק עם פרטי בנק או אישור חשבון בנק.

באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348172

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. פקס שיתקבל לאחר השעה 15:00 יעודכן במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גן, מיקוד 5211802, לידי מחלקת תביעות חיים 

באמצעות שירות הלקוחות / סוכן משווק

בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioths@harel-ins.co.il

במסרון, למספר: 052-3237169

​לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר לתשלום, נעביר את סכום הביטוח לחשבון הבנק, לפי פרטי חשבון הבנק שציינת בטופס התביעה.

אם אינך זכאי לסכום הביטוח, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*