כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה בהראל, עליך לעדכן אותנו בכל שינוי במקצוע ו/או בעיסוקך ו/או בתחביבים שהשתנו לאחר הצטרפותך לפוליסה.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך עדכון בדבר שינויים אלה.

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

​לצורך ביצוע העדכון תתבקש למלא ​טופס בקשה לשינוי פרטי מבוטח.

אנחנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך ​שייסייע לך​ במילוי הבקשה וילווה אותך לאורך הטיפול בה.
באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות של הראל לקבלת סיוע נוסף במילוי הטופס.​

באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348169

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. פקס שיתקבל לאחר השעה 15:00 יעודכן במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גן, מיקוד 5211802, לידי מחלקת תביעות חיים 

באמצעות שירות הלקוחות / סוכן משווק

בדואר אלקטרוני, לכתובת: agafhaim@harel-ins.co.il

 

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

אם נקבע בפוליסה שברשותך מוטב נוסף, באפשרותו להצטרף לפוליסה באופן עצמאי, אם יודיע על כך בכתב בתוך 30 יום לאחר קבלת ההודעה על ביטול/סילוק הפוליסה.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו