טופס 101 מאפשר למקבלי פנסיית זקנה, נכות או שאירים לקבל הקלות, הטבות מס וזיכויים, בהתאם להנחיות רשות המיסים. היכנסו וקראו על תשובות לשאלות נפוצות בנושא טופס 101
נדרשתם למלא טופס 101?
האם עליי למלא טופס 101? ומה קורה אם לא מילאתי את הטופס?
אני מקבל קצבה חודשית ואני רוצה למלא טופס 101 ו/או לשלוח תיאום מס. איך אני עושה זאת ולאן לשלוח את הטופס המלא?
האם יש לציין את שנת המס על גבי הטופס?
האם יש למלא את פרטי המעסיק בסעיף א' לטופס?
למה מתייחס הסעיף "פרטים על הכנסותיי ממעסיק זה?"
למה מתייחס סעיף ה' בטופס?
האם נדרש למלא טופס 101 מדי שנה?
האם יש לחתום ולציין תאריך על גבי הטופס?
האם אקבל עדכון לגבי קבלת הטופס וקליטתו במערכת?
אם אני רוצה לפרוש בפרישה מוקדמת (גברים - פרישה לפני גיל 67; נשים - פרישה לפני גיל 62-65 בהתאם לתאריך לידתן) , מה עליי לצרף לטופס 101?