כמבוטח בפוליסת ביטוח המשכנתא של הראל, באפשרותך לבצע עדכון בפוליסה הקיימת בעקבות מיחזור ההלוואה.
על מנת לעדכן את הפוליסה עליך למלא טופס הבקשה לעדכון הפוליסה.

אנא פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך ביצוע המרת משכנתא.​

מתכננים נסיעה לחו"ל? היערכו מראש גם למקרה של ביטול. ריכשו ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה
לרכישה on-line

אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך על מנת שיפעל עבורך לעדכון הפוליסה וילווה אותך בתהליך. במסגרת התהליך תתבקש למלא טופס ייעודי שבחלקו הראשון עליך למלא את מספר הפוליסה לביטוח משכנתא הקיימת בהראל וכן את שם הבנק לו הייתה הפוליסה משועבדת לפני המיחזור.
בחלק השני תתבקש להתייחס לאחד משני הסעיפים המתייחסים למיחזור ההלוואה.
במידה וכל ההלוואה הקיימת סולקה במלואה ונלקחה במקומה הלוואה חדשה יש לבחור בסעיף הראשון.
במידה וההלוואה הקיימת סולקה בחלקה ו/או מוחזרה בחלקה יש לבחור את הסעיף השני ולציין בפירוט את מלוא הפרטים האפשריים בהתייחס להלוואה שסולקה או מוחזרה ובהתייחס להלוואה הנותרת.

על מנת שנוכל לבצע את השינוי בצורה היעילה ביותר אנא שים לב לדגשים הבאים:

  • במידה וידוע מספר ההלוואה הקודמת והחדשה יש לציינו בטופס, וכן את הסכום שנפרע והסכום שנותר להיום
  • במידה וקיימות אסמכתאות מהבנק הרלוונטיות לשינוי רצוי לצרפן, מאחר ואלו עשויות להיות גורם מועיל ומסייע בביצוע השינוי. בתחתית העמוד יש מקום לפירוט במידה ויש צורך בכך.

בחלק השלישי של הטופס תתבקש למלא את פרטי הבנק בו נלקחה ההלוואה החדשה. בנק זה עשוי להיות זהה לקיים או אחר ולכן חשוב לציין זאת בטופס ולמלא את סוג הפרמיה המבוקשת בפוליסה.

בחלק הרביעי של הטופס יש למלא את פרטי המבוטחים ולחתום.
במידה וקיימים שני מבוטחים נדרשות חתימות של שני בני הזוג.​

​​לאחר מילוי הטופס, באפשרותך להעבירו אלינו:
בפקס, למספר: 03-7348394
בדואר אלקטרוני:  mashkantao@harel-ins.co.il

אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות בטיפול בבקשתך, באמצעות סוכן הביטוח שלך.

תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים. ​

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

הראל סוויץ' ביטוח רכב - נוסעים מעט, משלמים מעט. לפרטים חייגו: 2010*

בדקו כמה תשלמו