בהראל קופה מרכזית לפיצויים מבחר מסלולי השקעה המותאמים לכל חוסך. קשת המסלולים הניתנת לבחירה מורכבת ממסלולים ללא מניות וממסלולים מנייתיים.

כעמית בקופה באפשרותך לשנות את מסלול ההשקעה שבחרת ואף לחלק את הסכום למספר מסלולי השקעה שונים של אותה קופה בכל עת, בהתאם להוראות הדין, ובכך לקבוע את רמת הסיכון המתאימה לך, לפי הצורך, הרצון ו/או הציפיות משוק ההון.
פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה לשינוי מסלול ההשקעה שלך.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות אתר האינטרנט: היכנס לאזור המידע האישי ובצע את שינוי מסלול ההשקעה בקלות ובמהירות. ​

לחלופין, באפשרותך למלא טופס בקשה להעברה בין מסלולים בקופה מרכזית לפיצויים, ולשלוח אותו אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות הפקס, למספר: 03-7348393.

באמצעות דואר אלקטרוני, לכתובת: fax8393@harel-ins.co.il

באפשרותך לוודא את הגעת המסמכים ששלחת בדוא"ל או בפקס באמצעות המענה הממוחשב, הזמין 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870. השירות ניתן כעבור 3 שעות ממועד שליחת המסמכים. מסמכים שנשלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

באמצעות הדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802

  • במידה והגשת את הבקשה On-line באמצעות האתר, תקבל עדכון במסרון לטלפון הנייד שלך על כך שהפעולה נקלטה. עדכון מסלול ההשקעה יבוצע תוך 3 ימי עסקים.
  • במידה והגשת את הבקשה באמצעות טופס בקשה לשינוי מסלול - הפעולה תבוצע תוך 3 ימי עסקים מיום קבלת הטפסים התקינים במשרדי הראל גמל (יום העברת הטפסים אינו בא במניין הימים). במידה ומועד ביצוע הפעולה חל באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תידחה ליום העסקים הרביעי באותו חודש.

בכל בעיה, יישלח מסרון עדכון לטלפון הנייד שלך.

​מכתב עם אישור על העברת מסלול יישלח לכתובתך עד שבועיים לאחר ביצוע השינוי.

​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • On-line, בכל עת בקלות ובמהירות באזור המידע האישי באתר.
  • באמצעות פנייה לסוכן הביטוח שלך.
  • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות שלנו: 2735*.