כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטי של הראל, הכוללת כיסוי בגין ניתוחי חניכיים, באפשרותך לקבל החזר כספי בגין ניתוח חניכיים פרטי, בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך.

במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס בקשה להחזר כספי ולצרף את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.​

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת זכאותך ולקבלת הכוונה לפני הגשת הבקשה. הסוכן האישי ילווה אותך בתהליך ויטפל במקרה שלך מול הראל.
לפני ביצוע הניתוח, העבר לרופא השיניים (פריודונט בלבד) שלך טופס בקשה להחזר הוצאות ופיצוי לצורך מילויו בצירוף מסמך רפואי המעיד על הצורך בניתוח החניכיים וממליץ לבצעו. 
בהמשך התהליך, תתבקש למלא טופס תביעת שיניים וייתכן שתתבקש גם להגיש מסמכים נוספים.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעה חדשה". בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הרלוונטיים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א' ו-ב') המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

בפקס, למספר: 03-7348166

תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

במסרון, למספר 052-3235121

אם הגשת את הבקשה באמצעות סוכן, בפקס או בדואר, תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם הגשת את הבקשה און-ליין, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שבחרת בעת פתיחת הבקשה). תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם תאושר זכאותך, נשלם לך החזר כספי בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסה.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באחת הדרכים הבאות:

  • באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל וכניסה לעמוד התביעות שלי
  • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך