כמבוטח באחת מפוליסות ביטוח הבריאות הפרטיות של הראל, הכוללת כיסוי עבור השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, באפשרותך לבצע השתלה או טיפול מיוחד בחו"ל ולקבל החזר כספי בגין הטיפולים, בכפוף לתנאי הפוליסה.

פנייתך אלינו בטרם ביצוע ההשתלה או הטיפול המיוחד, ואף בטרם יצירת קשר עם גורם כלשהו בחו"ל, תבטיח מימוש מלא של זכויותיך, בכפוף לתנאי הפוליסה שלך.

במסגרת התהליך תידרש למלא טופס בקשה להחזר הוצאות ולצרף מסמכים רפואיים וקבלות.

גם בהגשת תביעות בביטוח הרפואי עוברים ל- on-line. פשוט יותר, זמין יותר, מהיר יותר.
להגשת תביעה

ככלל, כדי למצות את זכויותיך מומלץ שתפנה לסוכן הביטוח שלך לבדיקת זכאותך ולקבלת הכוונה לפני ההתייעצות עם הרופא המומחה. 


בקשה להחזר כספי בגין השתלה

אנא ודא כי ברשותך מסמכים רפואיים המפרטים מהי ההשתלה ובאיזה מרכז רפואי בחו"ל הנך מבקש לבצעה.


בקשה להחזר כספי בגין טיפול מיוחד בחו"ל

אנא ודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • מסמכים רפואיים המפרטים מהו הטיפול המיוחד בחו"ל ובאיזה מרכז רפואי בחו"ל הנך מבקש לבצעו
  • מכתב הזמנה מבית החולים הכולל הערכת מחיר
  • חוות דעת של מומחה בתחום הרלוונטי, הקובע כי הניתוח / טיפול עונה להגדרת "טיפול מיוחד בחו"ל" שבפוליסה שברשותך

ייתכן כי תידרש להציג מסמכים נוספים בהמשך.

באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעה חדשה". בדרך זו תוכל לשלוח לנו את המסמכים הרלוונטיים בקלות ובמהירות.

לחלופין, באפשרותך למלא את טופס התביעה (חלקים א' ו-ב') המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אותם אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל

בפקס, למספר: 03-7348166

תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או בפנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvbriut@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802, לידי הראל חברה לביטוח, אגף תביעות בריאות וחו"ל

במסרון, למספר 052-3235121

אם הגשת את הבקשה באמצעות סוכן, בפקס או בדואר, תשובתנו תישלח אליך לכתובת הרשומה בטופס הבקשה, עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם הגשת את הבקשה און-ליין, אנו נעדכן אותך באופן שוטף בהתפתחויות הטיפול בבקשתך, באמצעות מסרונים לטלפון הנייד שלך או בהודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שלך (כפי שבחרת בעת פתיחת הבקשה). תשובתנו לבקשה תישלח אליך עד 30 ימים ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

אם תאושר זכאותך, נשלם לך החזר כספי בהתאם לתנאים הקבועים בפוליסה.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באחת הדרכים הבאות:

  • באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל וכניסה לעמוד התביעות שלי
  • באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך