​כמבוטח בפוליסת ביטוח המשכנתא של הראל, באפשרותך להגדיל את גובה הכיסוי הביטוחי או להוסיף כיסויים נוספים, בכפוף ללקיחת הלוואה נוספת בבנק, באמצעות הגשת בקשה להוספה ו/או הגדלה של כיסויים ביטוחיים בפוליסת ביטוח חיים.

פעל בהתאם להנחיות במדריך זה להוספה או הגדלה של כיסויים בפוליסה שברשותך.

ביטוח רכב חכם הוא אחד שמתחשב בך, כל הזמן. נעים להכיר, הראל סוויץ'.
בדקו כמה תשלמו

פוליסת הביטוח שברשותך מבטיחה לך ביטחון כלכלי ותסייע לך ולקרוביך בעת קרות מקרה הביטוח. לפיכך, בטרם תעביר בקשה להוספה או הגדלה של הכיסויים שבפוליסה, מומלץ שתפנה לסוכן הביטוח שלך או לאגף ביטוח חיים, בטלפון: 03-7547393, לקבלת הסבר בנוגע למשמעות הגשת הבקשה ולקבלת סיוע בהתאמת הכיסויים לצרכיך וליכולותיך.

כחלק מתהליך הבקשה תתבקש למלא טופס בקשה להוספה ו/או הגדלה של כיסויים בפוליסת פרט וכן הצהרת בריאות ולשלוח אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך או באמצעות המוקד התפעולי.

באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, שילווה אותך בתהליך

בדואר, לכתובת: בית הראל, אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802

בדואר אלקטרוני: haim.mash.change@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348394

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. עדכון לאחר שעה 15:00 יתבצע למחרת

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

לזה אתם חייבים להקשיב: אבלמה - הפודקאסט הכלכלי של הראל, לכל מי שרוצה לדעת

לפרטים ולהאזנה