לעדכון מקצוע, עיסוק או תחביב יש למלא טופס ייעודי ולהעביר אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך או בכתובת המופיעה מטה.

אנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך שיסייע לך במילוי הבקשה וילווה אותך לאורך הטיפול בה.
באפשרותך לפנות לשירות לקוחות הראל לקבלת סיוע נוסף במילוי הטופס.

רוצה לחסוך זמן? הגש תביעת ביטוח תאונות אישיות (אמצע החיים) on-line
להגשת תביעה

​לצורך ביצוע העדכון תתבקש למלא טופס ייעודי.

אנחנו ממליצים לך לפנות לסוכן הביטוח שלך ​שייסייע לך​ במילוי הבקשה וילווה אותך לאורך הטיפול בה.
באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות של הראל לקבלת סיוע נוסף במילוי הטופס.

​באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך: אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל בבקשתך מול הראל.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: polisotbs@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348178.
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870.
השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: דרך אבא הלל 3, ת"ד 1951, רמת גן, מיקוד 5211802, לידי אגף ביטוח בריאות.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*

עצמאים, איך שלא תסתכלו על זה, אתם מרוויחים: הפקידו לקרן הפנסיה עד לסוף 2019 ותיהנו מהטבת מס

לפרטים נוספים ולהפקדה