עובד מדינה,

​​​הראל חברה לביטוח נבחרה על-ידי החשב הכללי להיות אחת מהחברות שיבטחו את רכבם הפרטי של עובדי המדינה לשנת 2021. הראל תבטח את דגמי הרכבים שזכו במכרז בביטוח מקיף וחובה, החל מה- 1.1.2021 ועד ל- 31.12.2021.

ניתן לרכוש פוליסה ולחדש ביטוח לשנת 2021 באמצעות מערכת הרכישה הדיגיטלית לעובדי המדינה.

לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע שימושי להצטרפות ולקבלת שירות בנושא פוליסת ביטוח הרכב לעובדי המדינה.

  • עיקרי הפוליסה

    פוליסת ביטוח הרכב לעובדי המדינה כוללת, בין היתר, את הכיסויים הבאים:

    • ביטוח חובה - כיסוי נזקי גוף לנהג, לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל, במקרה שנפגעו כתוצאה מתאונת דרכים.
    • ביטוח מקיף, רק עבור כלי רכב משנת ייצור 2005 ומעלה - כיסוי לנזק או לאבדן גמור שייגרם לרכבך וכן כיסוי לנזק לרכוש של צד שלישי כתוצאה משימוש ברכב.

    פוליסת הביטוח מציעה מספר מסלולי כיסוי, מהם תוכל לבחור את המסלול המתאים לצרכיך. למידע המפורט על הכיסויים הביטוחיים עיין בחוברת הפוליסה או במסמך המידע המהותי.

    על פי תוצאות המכרז, הראל תבטח כלי רכב של היצרנים הבאים:

    אבארט, אודי, אופל, אינפינטי, איסוזו, אלפא רומיאו, אם.ג'י, אסטון מרטין, ב.מ.וו, ביואיק, גרייט וול, דאצ'יה, דודג', די אס DS, האמר, וולוו, טאטא, יגואר, יונדאי, לינקולן, ליצ'י, לנצ'יה, פיאג'ו, מרצדס, נאנג'ין, סאאב, סאנגיונג, סובארו, סוזוקי, סייק, סמארט, פולקסווגן, פורד אמריקה, פורשה, קאדילק, קרייזלר, רובר.

    וביטוח צד שלישי לכל יצרני הרכבים משנת 2004 ומטה.

    מידע נוסף על רשימת דגמי הרכבים שיבוטחו בהראל והכיסויים הביטוחיים תוכל למצוא באתר החשב הכללי.​


    איך מצ​טרפים?

    באפשרותך להצטרף לפוליסת הביטוח באמצעות מערכת הרכישה הדיגיטלית לעובדי המדינה, או באמצעות מילוי טופס הצטרפות שנמצא בתחתית עמוד זה, ושליחתו למוקד שירות הלקוחות של הראל באחת הדרכים הבאות:

    בדואר אלקטרוני, לכתובת: dyeshirim@harel-ins.co.il
    בפקס, למספר: 03-7348043
    טלפון מוקד השירות לבירורים: 03-9208040​


    הוספת כיסוי זמני לנהג נוסף

    ניתן להוסיף כיסוי זמני לנהג נוסף באופן מיידי ודיגיטלי, וללא צורך בהמתנה כלל

    להוספת כיסוי זמני לנהג נוסף לחצו כאן >

     


    הפרטים המלאים של פוליסת הביטוח מפורטים בתנאי הפוליסה. בכל מקרה של סתירה בין האמור לעיל ובין תנאי הפוליסה יגברו תנאי הפוליסה.

    הפוליסה כוללת תנאים וחריגים כלליים, החלים על כל פרקי הפוליסה, וכן תנאים וחריגים ספציפיים החלים על כל פרק בנפרד.

  • ​מוקדי השירות

    בכל בקשה להצטרפות, לקבלת מידע ולביצוע שינויים בפוליסה קיימת, באפשרותך לפנות למוקד השירות:

    מוקד ביטוח רכב לעובדי מדינה, אגף שירות הלקוחות

    03-9208040

    א'-ה': 8:00-16:30, ו' וערבי חג: 8:30-12:30

    dyeshirim@harel-ins.co.il

    המרץ 11, קריית אריה, ת"ד 4070, פתח תקווה 4959356

    03-7348043


    נותני שירותים

    בכל בקשה לקבלת שירות במסגרת הביטוח, באפשרותך לפנות לספקים הבאים:

    ספקי שירותי דרך, גרירה ורכב חלופי

    פנה לנותן השירות אותו בחרת בעת הצטרפותך לפוליסה:

    חברת דרכים: 2008*

    חברת שגריר: 8888*


    ספק שירותי תיקון שמשות

    חברת אילן קאר גלס: 03-6534444

    חברת אוטו גלס: 03-6507777


    הוספת כיסוי זמני לנהג נוסף

    ניתן להוסיף כיסוי זמני לנהג נוסף באופן מיידי ודיגיטלי, וללא צורך בהמתנה כלל

    להוספת כיסוי זמני לנהג נוסף לחצו כאן >

     

  • תביעות

    לרשותך עומד מוקד תביעות הרכב של הראל:

    03-9294000

    המרץ 11, ת"ד 4070, פתח תקווה 4959356

    שעות פעילות:

    לדיווח על נזקים לרכב ולרכוש
    ימים א'-ה': 7:30-19:00
    ימי ו' וערבי חג: 7:30-12:00

    לבירור מצב תביעות רכב ורכוש של מבוטחי הראל
    ימים א'-ה': 8:30-16:00

    לבירור מצב תביעות צדי ג'
    ימים א', ב', ד', ה': 8:30-16:00
    יום ג': 8:30-14:00

    לנוחיותך, ריכזנו עבורך כלים שימושיים ומידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסת ביטוח הרכב:

כלים נוספים

להצטרפות ולקבלת פרטים על ביטוח רכב לעובדי המדינה

*
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה.
CAPTCHA
טען מחדשהשמע את הקוד